Direktor občinske uprave ima naslednje pristojnosti:
- načrtuje, organizira, usmerja in nadzoruje delo občinske uprave kot celote ter skrbi za pravočasno in učinkovito opravljanje nalog občinske uprave
- vodi projektne skupine za najzahtevnejše in ključne projekte občinske uprave
- vodi in odloča v upravnem postopku na I. stopnji
- opravlja druga dela po navodilih nadrejenega
- opravljanje nalog v skladu s 49. členom Zakona o lokalni samoupravi in Odlokom o organizaciji in delovnem področju občinske uprave občine Izola
Kabinet župana opravlja naloge, ki se nanašajo na:
- protokolarne zadeve in mednarodno sodelovanje,
- medobčinsko in medregijsko sodelovanje,
- svetovalne, strokovne, organizacijske in administrativne naloge za potrebe in po nalogu župana ter direktorja,
- komuniciranje, stike z javnostjo, celostno podobo občine, vsebine spletne strani občine ter načrtovanje, koordiniranje in izvajanje promocijskih dejavnosti,
- pokroviteljstvo, priznanja in simbolične nagrade,
- sprejem in obravnavo pobud in pritožb občanov ter drugih fizičnih in pravnih oseb,
- vodenje uredniške politike medijev komuniciranja,
- uradne objave
- druge naloge s svojega delovnega področja.
Služba za pravne in kadrovske zadeve opravlja naloge, ki se nanašajo na:
- strokovne, upravne, organizacijske in druge podobne naloge na področju vzgoje in izobraževanja, zdravstva in socialnega varstva, kulture, mladine, športa in drugih družbenih dejavnosti,
- uresničevanje programov na področju predšolske vzgoje, osnovnošolskega in glasbenega izobraževanja, vzgoje in izobraževanja otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami, izobraževanja odraslih,
- pripravo in uresničevanje programov socialnega varstva in zdravstvenega varstva,
- načrtovanje in skrb za sofinanciranje programov aktivne politike zaposlovanja,
- razvoj kulture in skrb za varovanje kulturne dediščine,
- razvoj programov za mlade,
- razvoj športa in zagotavljanje javne mreže športnih objektov,
- izvajanje ustanoviteljskih pravic občine nad zavodi s področij družbenih dejavnosti,
- usklajevanje delovanja javnih zavodov,
- ustvarjanje pogojev za delovanje in podlag za financiranje društev, skupin in posameznikov, ki izvajajo programe na področjih družbenih dejavnosti,
- skrb za uresničevanje posebnih pravic italijanske narodne skupnosti v okviru pristojnosti občine,
- druge naloge s svojega delovnega področja.
Služba za investicije in javna naročila opravlja naloge, ki se nanašajo na:
- vodi, načrtuje, organizira, usklajuje, izvaja investicije občine in investicijsko vzdrževanje občinskega premoženja;
- spremlja in nadzira izvedbo investicij in investicijskega vzdrževanja,
- sodeluje pri vsebinski pripravi investicij za občinsko upravo,
- izvaja postopke javnega naročanja in javna naročila za potrebe občine;
- vodi evidenco javnih naročil in pripravlja poročila iz tega področja;
- sodeluje pri pripravi pogodb in nadzira izvajanje le-teh;
- druge naloge s svojega delovnega področja.
Urad za gospodarske dejavnosti in razvoj izvaja aktivnosti s področja gospodarstva, turizma, obrti in podjetništva, prijav na razpise in pridobivanje evropskih sredstev iz različnih razvojnih skladov, mednarodno sodelovanje:
- organizacijo in koordinacijo delo razvojnih projektov občine,
- sodelovanje z drugimi organi in institucijami s področja razvoja gospodarskih dejavnosti,
- sodelovanje z regionalno razvojno agencijo,
- pospeševanje in ustvarjanje pogojev za gospodarski razvoj občine in mesta,
- pripravo, svetovanje in koordinacijo pri pripravi programov razvoja in oživitve gospodarskih dejavnosti,
- sodelovanje z Javnim zavodom za spodbujanje podjetništva in razvojne projekte Občine Izola pri organizaciji, izvedbi in/ali koordinaciji aktivnosti na projektih za pridobivanje evropskih sredstev,
- sodelovanje s Turističnim združenjem Izola pri izvajanju destinacijskega managementa in ostalih aktivnostih v zvezi s turizmom v občini in njegovim razvojem,
- vsebine povezane z delovanjem Turistično-informacijskega centra Izola,
- področje turistične takse
- pripravo in izvedba mednarodnih (čezmejnih, evropskih) projektov,
- organizacijo, izvedbo, koordinacijo aktivnosti za izvedbo prireditev,
- pripravo in izvedbo razpisov z delovnega področja urada
- izdajanje dovoljenj in soglasij iz pristojnosti urada,
- energetike
- druge naloge s svojega delovnega področja.
Urad za gospodarske dejavnosti deluje na naslovu Ljubljanska ulica 17.
Urad za prostor opravlja naloge, ki se nanašajo na:
- strokovne, upravne, organizacijske in druge podobne naloge na področju
urejanja prostora;
- načrtovanje prostorskega razvoja občine,
- pripravo občinskih prostorskih aktov, strokovnih podlag, smernic in mnenj za izdelavo občinskih ter državnih prostorskih aktov,
- izdajo soglasij, potrdil, dovoljenj, mnenj, izpisov iz uradnih evidenc in drugih dokumentov v postopkih posegov v prostor;
- pripravo urbanističnih mnenj in drugih aktov po področnih predpisih,
- načrtovanje opremljanja zemljišč in odmero komunalnega prispevka,
- izvajanje ukrepov zemljiške politike in prostorske ekonomike,
- druge naloge s svojega delovnega področja.
Urad za prostor deluje na naslovu Postojnska ulica 3.
Urad za nepremičnine opravlja naloge, ki se nanašajo na:
- strokovne, upravne, organizacijske in druge podobne naloge na področju ravnanja z nepremičnim premoženjem,
- naloge obračuna nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča ali drugih finančnih obveznosti z naslova lastništva nepremičnin,
- postopke upravljanja, pridobivanja in razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine,
- upravljanje in gospodarjenje s poslovnimi prostori občine,
- stanovanjske zadeve,
- vodenje evidence nepremičnin v lasti občine,
- druge naloge s svojega delovnega področja.
Urad za nepremičnine deluje na naslovu Postojnska ulica 3.
Urad za družbene dejavnosti opravlja naloge, ki se nanašajo na:
- strokovne, upravne, organizacijske in druge podobne naloge na področju vzgoje in izobraževanja, zdravstva in socialnega varstva, kulture, mladine, športa in drugih družbenih dejavnosti,
- uresničevanje programov na področju predšolske vzgoje, osnovnošolskega in glasbenega izobraževanja, vzgoje in izobraževanja otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami, izobraževanja odraslih,
- pripravo in uresničevanje programov socialnega varstva in zdravstvenega varstva,
- načrtovanje in skrb za sofinanciranje programov aktivne politike zaposlovanja,
- razvoj kulture in skrb za varovanje kulturne dediščine,
- razvoj programov za mlade,
- razvoj športa in zagotavljanje javne mreže športnih objektov,
- izvajanje ustanoviteljskih pravic občine nad zavodi s področij družbenih dejavnosti,
- usklajevanje delovanja javnih zavodov,
- ustvarjanje pogojev za delovanje in podlag za financiranje društev, skupin in posameznikov, ki izvajajo programe na področjih družbenih dejavnosti,
- skrb za uresničevanje posebnih pravic italijanske narodne skupnosti v okviru pristojnosti občine,
- druge naloge s svojega delovnega področja.
Urad za družbene dejavnosti deluje na naslovu Postojnska ulica 3.
Urad za finance in računovodstvo opravlja naloge, ki se nanašajo na:
- finančno poslovanje in računovodstvo pri neposrednih proračunskih uporabnikih občine,
- pripravo in izvrševanje proračuna občine,
- pripravo zaključnega računa proračuna, finančnih poročil ter drugih aktov s področja financ in računovodstva,
- vodenje premoženjske bilance občine in ravnanje s finančnim premoženjem občine,
- spremljanje in nadzor porabe sredstev pri neposrednih proračunskih uporabnikih,
- nadzor nad zadolževanjem ter dajanjem poroštev javnih zavodov, javnih podjetij, skladov in agencij ter drugih pravnih oseb, katerih ustanovitelj ali soustanovitelj je občina,
- finančne preglede pravnih poslov občine,
- druge naloge s svojega delovnega področja.
Urad za splošne zadeve opravlja naloge, ki se nanašajo na:
- strokovne, svetovalne, upravne in organizacijske naloge za potrebe organov občine, občinske uprave in krajevnih skupnosti,
- razvoj in vzdrževanje občinskega informacijskega sistema ter strokovno tehnično podporo pri uporabi informacijsko komunikacijskih tehnologij,
- skrb za zakonito, učinkovito in smotrno obvladovanje toka dokumentov ter njihovo arhiviranje,
- delovanje Glavne pisarne, ki zajema prejem, digitaliziranje, klasificiranje in evidentiranje vhodnih dokumentov ter odpreme izhodnih dokumentov,
- zagotavljanje administrativno tehnične podpore za delovanje občinske uprave, občinskega sveta, krajevnih skupnosti, nadzornega odbora, občinske volilne komisije in Medobčinske uprave Istra,
- vodenje registra pogodb,
- področje varstva osebnih podatkov in GDPR,
- vodenje evidence pravnih aktov občine,
- prevajanje za potrebe organov občine in občinske uprave v obsegu določil predpisov uporabe dvojezičnosti;
- vzdrževanje upravnih objektov ter nabave opreme, delovnih sredstev in pisarniškega materiala za zagotavljanje primernih delovnih pogojev in delovnega okolja za zaposlene,
- pridobitev in upravljanje vozil za potrebe organov občine in občinske uprave,
- druge naloge s svojega delovnega področja.
Urad za komunalne dejavnosti opravlja naloge, ki se nanašajo na:
- strokovne, upravne, organizacijske in druge podobne naloge na področju izvajanja gospodarskih javnih služb, prometa, trajnostne mobilnosti, upravljanje cest in drugih javnih površin ter pristanišča,
- upravljanje in gospodarjenje z javno komunalno infrastrukturo,
- organizacija in izvedba nalog ter koordinacija sodelovanja z izvajalci gospodarskih javnih služb,
- strokovni nadzor nad izvedbo in dejavnostjo gospodarskih javnih služb,
- urejanje, razvoj prometa in trajnostne mobilnosti, mirujočega prometa, kolesarskega prometa, izrednih in prekomernih prevozov, dostave, parkirnih površin, avto taksi prevozov in drugih vrst prometa,
- področja energetike, energetske učinkovitosti in javne razsvetljave,
- druge naloge s svojega delovnega področja.