Sončno nabrežje 8/Riva del Sole 8
6310 Izola/Isola
Na Turističnem združenju Izola so s sezono zadovoljni, trenutne napovedi so dobre in primerljive z realizacijo v lanskem poletju. Objavili so tudi osveženo spletno stran in natisnili nov predstavitveni prospekt.
Poletne napovedi so dobre
Kazalniki prvega polletja kažejo na 8 % več obiskovalcev in 7 % več nočitev v primerjavi z enakim obdobjem lani, kar konkretneje pomeni, da je Izolo med januarjem in junijem obiskalo 61.858 obiskovalcev, ki so realizirali 200.419 nočitev. Izstopajo predvsem kazalniki v spomladanskih mesecih, kjer smo zabeležili povečanje obiska, kar dokazuje, da je Izola privlačna tudi v izvensezonskih mesecih.
Na splošno so večji nastanitveni ponudniki v tem času dobro zasedeni in tudi napovedi za avgust so obetavne. Kot navadno v Izoli prevladujejo Slovenci; v prvem polletju jih je bilo 49 %, nato po zastopanosti sledijo Avstrijci, Nemci, Italijani in Poljaki ter ostali.
Spletna stran z novimi funkcionalnostmi
Turistično združenje Izola je prenovilo spletno stran Visit Izola, ki uporabniku ponuja prijaznejšo izkušnjo in hitrejši dostop do informacij, saj vključuje funkcionalnosti, ki izboljšujejo dostopnost in uporabnost.
Prenovljeni sta tako namizna kot tudi mobilna različica spletne strani, saj kar 70 % uporabnikov na spletno stran Visit Izola dostopa preko mobilnih naprav. Glavna prednost prenovljene spletne strani je vgrajen iskalnik, ki omogoča hitro in učinkovito iskanje informacij na spletni strani, vključno s spletnim zemljevidom, kar skrajša čas, ki ga uporabnik potrebuje za iskanje informacij ter olajša načrtovanje obiska Izole.
Novost na spletni strani je tudi mediateka, namenjena strokovni javnosti, kjer se lahko brezplačno prenese fotografije Izole za promocijske namene. Mediateko so v Turističnem združenju Izola uvedli, ker si želijo, da tudi turistični ponudniki pri promociji Izole uporabljajo kakovostne fotografije in tako vsi skupaj skrbijo za prepoznavnost destinacije.
V sklopu prizadevanj za zmanjšanje uporabe tiskanih materialov so na prenovljeni spletni strani poudarili še spletni zemljevid, ki uporabnikom ponuja enostavnejši pregled in iskanje znamenitosti, nastanitev ali gostinske ponudbe.
Lani so na spletni strani Visit Izola zabeležili več kot 108.000 uporabnikov, ki so opravili 683.000 obiskov spletne strani.
Zmanjšujejo količino tiskanih materialov
Na TZ Izola so pripravili tudi nov predstavitveni prospekt Visit Izola, ki združuje informacije treh predhodnih tiskovin: turistične informacije z opisom glavnih znamenitosti, zemljevid mesta ter trajnostne vsebine, prej poznane kot zloženka Visit & Respect Izola.
Z odločitvijo za izdelavo brošure 3 v 1 so bistveno zmanjšali količino tiskanih materialov in tako še dodatno prispevali k trajnosti. Prilagodili so tudi format, ki je priročnejši. Promocijski materiali so v turistično-informacijskem centru na voljo v slovenščini, angleščini, italijanščini in nemščini.